زمان جاری : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 6:45 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم
آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 61
نویسنده پیام
Javad آفلاین



ارسال‌ها : 2
عضویت: 13 /7 /1391
محل زندگی: قزوین
سن: 17
شناسه یاهو: Adorable_boy74@yahoo.com
๑۩۞۩๑قـــوانــین و اســـاســنامه๑۩۞۩๑
قوانین سایت به صورت زیر می باشد و امید به اینکه تاپیك ها و همینطور فعالیت كاربران در این سایت با رعایت قوانین همراه باشد. این قوانین به صورت کامل در زیر منتشر شده اند و ممكن است در هر زمان تغییر كند .

در صورتی که کاربری از قوانین پیروی نکرده ، حساب کاربری و آی پی شخص متخلف بسته می شود .

1- كاربران این سایت، موظف هستند قبل از ایجاد تاپیك و فعالیت در این بخش قوانین اصلی فروم را مطالعه كنند .

2- کاربران باید در هنگام پست دادن خود و پرسیدن سوال های خود از شخص مورد نظر ، نهایت دقت را داشته باشند و از به کار بردن کلمات و جملاتی که باعث ناراحتی دیگر کاربران شود و درشان این انجمن نباشد ، خودداری نمایند .

3- مسئولیت مطالب ارسال شده توسط کاربران به عهده خود ایشان می باشد و لزوماً نظر و یا مطلب مسئولین سایت نمی باشد.

4- این انجمن یك انجمن كاملا فارسی می باشد و تایپ انگلیسی (فینگلیش) ممنوع می باشد در صورت مشاهده به كاربر مربوطه تذكر داده خواهد شد و در صورت تکرار پست مربوطه حذف خواهد شد.

5- اگر قصد ایجاد تاپیکی داشتید ، مطمئن شوید که موضوع نوشته شده به آن بخش مربوط میشود ، سپس اقدام به ایجاد تاپیک کنید .

6- برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوال از انجمنها استفاده نمایید . در صورتی كه مستقیما با یك كاربر از طریق ایمیل ، چت ، تلفن و یا هر طریقه دیگری ارتباط داشته باشید سایت هیچ گونه تعهدی در مقابل بوجود آمدن مشكلات احتمالی نخواهد داشت.

7- این سایت محلی جهت رد و بدل اطلاعات در رابطه با اهداف سایت می باشد. پس لطفاً سعی کنید مطالب خود را در رابطه با این موضوع و یا با موضوعات وابسته به آن ارسال نمایید.

8- لطفاً در هنگام جواب دادن به سوالات از به کار گیری الفاظ و جملاتی که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری فرمایید. در صورت مشاهده پست كاربر بلافاصله حذف خواهد شد.

9- در صورت مشاهده هر گونه بی احترامی به كاربران دیگر و مدیران و مسئولان سایت با كاربر مربوطه برخورد خواهد شد و در صورت لزوم دسترسی وی به انجمنها قطع خواهد شد.

10- لطفاْ در زمان مطرح كردن مطلبی در انجمنها ، به مسایل و قوانین جمهوری اسلامی احترام بگذارید و از قرار دادن مطالب و تصاویر مخالف با آن جداْ خودداری فرمایید. ضمناْ از نوشتن هرگونه مسایل مربوط به سیاست و مذهب خودداری كنید كه در این صورت ، دسترسی كاربر برای همیشه به سایت قطع خواهد شد.

11- هرگونه تاپیک و ارسال اعتراض آمیز و یا انتقاد آمیز در رابطه با یک کاربر و یا مدیر بدون اخطار قبلی و سریعا حذف خواهد شد و در صورت تکرار موجب برخورد با آن کاربر خواهد شد .

12- لطفاْ از ارسال تاپیک و پست های تكراری خودداری فرمایید. قبل از ایجاد تاپیک جستجو کرده و از نبودن آن تاپیک مطمئن شوید . پست های تكراری توسط مدیران به سرعت حذف خواهند شد و در صورتی كه كاربر قصد تبلیغ و یا نمایش یك مطلب در تمامی انجمن ها را داشته باشد ، تمامی آن ارسالها حذف خواهند شد. چرا كه این كار باعث اذیت كاربران دیگر می شود. در صورت تكرار این عمل از سوی كاربر ، اكانت وی نیز در اولین فرصت حذف خواهد شد.

13- جهت تشكر از مطالب ارائه شده در يك تاپيك و يا تاييد حرفهای نويسنده آن تاپيك به جای ارسال يك پست جديد و پاسخ به آن تاپيك (كه فقط هدفتان تشكر و يا تاييد مطالب آن پست است) از كليد تشكر ( ) كه در زير هر پست وجود دارد استفاده كنيد .

14- چنانچه تاپیک و یا پیغامی از کاربران توسط مدیری در انجمن حذف و یا ویرایش شد در صورت داشتن سوال در این رابطه و یا خواهان جویا شدن علت موضوع لطفا برای مدیر آن انجمن یک پیغام خصوصی ارسال کرده و سوال خود را به صورت خصوصی مطرح کنید تا آن مدیر نیز در این باره شما را راهنمایی و جواب سوالات شما را بطور کامل بدهد. در صورت مطرح کردن سوال در این رابطه و یا جویا شدن علت موضوع در انجمن های عمومی ، آن ارسال و یا تاپیک زائد سریعا حذف خواهد شد و شما نیز جواب سوال خود را دریافت نخواهید کرد .

15- لطفا نظم انجمن را رعایت کنید و از به کار بردن نوشته های با فونت درشت خود داری کنید . در صورت ارسال پستی که تنها حاوی شکلک است جدا خود داری کنید در غیر این صورت پست شما حذف خواهد شد .

16- در تاپیک دوستانی که در حال تایپ کتاب هستند به هیچ عنوان پست ندهید و در صورت هرگونه سوال و درخواست فقط به تاپیست پیغام خصوصی دهید .

17- از قرار دادن آواتار و عکس های سنگین در امضا خودداری کنید . در صورت مشاهده آواتار یا عکس شما توسط مدیران حذف میشود ، چرا که این کار سرعت لود سایت را کاهش می دهد .

18- در صورتیکه از مطالب این سایت می خواهید استفاده کنید حتما با ذکر منبع و همراه با لینک سایت باشد . در صورتی که مطالب , عکس ، کتاب و... سایت های دیگر را در انجمن قرار دهید حتما منبع را ذکر کنید .

19- کاربران موظف هستند در صورت مشاهده ی تاپیک تکراری و یا خلاف قوانین از طریق دکمه ی به مدیران گزارش داده تا به ان رسیدگی شود .

20- فرستادن اسپم و مزاحمت برای دیگران از طریق پیغام خصوصی باعث مسدود شدن یوزر شما می شود .

21- لطفا سوالات متداول و این تاپیک را به صورت کامل خوانده تا با نحوه ی کار سیستم آشنا شوید و در صورت داشتن مشکل با انجمن در این تاپیک بیان کنید .

22- داشتن چندین نام کاربری یا همان یوزر خلاف قوانین است و در صورتیکه شخصی دارای چندین یوزر باشد ، تمامی یوزرهای آن کاربر مسدود می شود .

23- از قرار دادند عکس های با حجم بالای 20 کیلوبایت در امضا و آواتار خودداری کنید . این کار باعث دیر باز شدن سایت برای کاربران می شود . امضای شما نباید ارتفاع زیادی داشته باشه و یا از عکسهایی که طول و عرض بالایی داره استفاده شده باشه .

24- انجمن های گفتگو یک محیط باز مجازی می باشد و هویت اشخاص ناشناخته است . پس در ایجاد ارتباط با دیگران دقت داشته باشید و در صورتی که کاربری قصد ایجاد مزاحمت برایتان داشت ، بلافاصله به مدیران گزارش داده تا رسیدگی شود .

25- مزاحمت برای مدیران در پیغام خصوصی یا تشویق دیگران برای این امر ، خلاف قوانین محسوب می شود .

26- ایجاد حساب کاربری شبیه نام کاربری مدیران سایت و یا استفاده از آواتار و یا اطلاعات آنها که باعث سر درگمی کاربر خواهد شد ، ممنوع است و در صورت مشاهده دسترسی کاربر بدون اخطار قبلی بسته خواهد شد.

27- بعضی از بخش های انجمن یك سری قوانین خاص خود را دارند كه تمامی كاربران علاوه بر رعایت قوانین ذكر شده در این بخش ملزم به رعایت قوانین هر بخش نیز می باشند.


هرچي شيشه عينكم رو تميز تر ميكنم

دنــيا رو كثيف تــر مـي بينم.........
پنجشنبه 13 مهر 1391 - 20:13
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | ๑۩۞۩๑قـــوانــین و اســـاســنامه๑۩۞۩๑ | بازگشت به بالا